Kappe lister skråtak

Skal legge taklist på loftet, som har skråtak. Nå er de våken, og når de er lagt i kvel kan jeg gå å kappe listene, uten å stå å bruke tid på å . Finnes det lister som er bedre egnet, eller bør jeg bare skråskjære.

Da er tiden kommet for å gjøre ferdig 2. Men så lurer jeg på om noen har tips til lister å bruke i ovegangen knevegg-tak? Jeg bruker dem alltid når det er skråtak, for da vil ikke listene passe sammen uansett. Anbefaler deg å kappe til noen lister på ca cm og prøve først før du .

Otto Robsahm, kanskje bedre kjent som Sinnasnekker'n, viser oss hvordan vi enkelt kan legge lister. Lette etter video på korleis eg skulle kappe profilerte lister. Fann ikkje noke på , difor lagde eg. Men mellom oss og et barnefritt soverom står det ca meter med hulkil-lister som skal opp i skråtak med flere vinkler.


Det viktigste trikset er å kappe ferdig flere lister før du fester den første. Sjekk at alt passer før du begynner å spikre. Det skal da utmerket gå an hvis man kan sitt fag?


Jeg kan det ikke, men jeg har sett det gjort. En kasse i hjørne av taket med skrå vinkler alle .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift