Kobberrør spiral

Han installerte kobber-rør i pipa som gikk til et teknisk rom hvor ei lita. Jeg leter etter kobberrør for å lage en vørtkjøler, og har fått følgende tilbud på rør uten plastkappe: 12xmm pris kr 3- pr. Billig kobberrør hos Clas Ohlson (online)innlegg26.

Jeg og noen kompiser skal til å lage et oppvarmet badebasseng, ved hjelp av varmen fra et bål. Fysikkspørsmål, fouriers lov, newtons kjølelovinnlegg29. Forumets hovedside › Brennevin › Destillering › SpiralbrennerenBufret22.


Jeg har begynt og lage spiral brenneren, og har et lite problem da jeg skulle begynne og bøye kobber røret, og da jeg var kommet et . Optimalisert spiralbrennerinnlegg18. BufretOversett denne sidenbøying av kobberrør. Har dere noen tips til å bøye kobber-rørene når man skal lage spiralen?


Det er nødvendigvis så lett som det høres ut som. Spiralen jeg fikk laget er så symetrisk og deilig at jeg nessten lar den ligge i senga istednefor. Finnes det ikke forskjellige typer kobberrør?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift