Hvordan bytte xenon pære på touran

Jeg har selv byttet xenon pærer på slik bil du nevner her, og uavhengig av årsmodell, . Venstre nærlys (original xenon) sluttet å lyse. Jeg kjøpte ny pære på biltema (D2S) og byttet med den gamle.

Bytte av Xenon pærer på Touran 20- Touraninnlegg19. Bytte xenonpære nærlys på Touran - Touraninnlegg23. Skifte lyspære (H7?) på passat 20- Passatinnlegg4. I disse filmene viser vi deg hvordan .

Xenon, pære til 200TDi 16V 140hk. Hvordan vi i Henriksen Auto enkelt og svært rimelig byttet en Xenon pære. Jeg så at pæra hadde gått på det ene hovedlyset på vår Touran.


Xenonlys lyser godt men det kan være kostbart å bytte pærene. Hvordan kvaliteten på disse er kjenner jeg ikke til. Ellers vet jeg at Philips har uoriginale pærer til. Xenon pærer, har læst at man godt kan skifte dem selv. Hjelp: Spørsmål rundt bytte xenon-pære på Touran - fikse bilen selv, det er enklere enn du tror og sparer deg også.


Dette kan være prisen for å skifte lyspære på nyere Volkswagen Passat.

Pæra: Servicesjef John Stenberg ved Møller Bil viser fram en Xenon-pære.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift