Mig sveising med flusstråd

Noen som har erfaring med sveising uten gass(Fluss tråd) Haelig;. Lurer på å kjøpe meg sveiseapparat med flussfylt tråd. Noen som har erfaring med å sveise med flussfylt tråd på tynnplate? Når du får kjøpt gassflasker til mig sveising er valget ganske enkelt . Sveising gass: Vurderer å kjøpe meg et MIG apparat med flusstråd løsning da jeg ikke ønsker å styre med gass.


Jula sitt mig 130a sveiseapparat, noe å satse på. Flusstråd apparat fra Biltemainnlegg31. Forum › Teknisk › Verktøy og tipsBufretLignende3. Jeg kjøpte et Kemppi 150A Migger i fjor , og da kjøpe jeg også en rull med. Godt å høre at det går fint ant å lære seg sveis bare med flusstråd.


Vant et billig mig sveiseapperat på netthandelen. Hvordan flusstråden er å sveise med vet jeg ikke, aldri prøv og lite behov for det. Pass også på å kjøpe riktig flusstråd til hva du skal sveise, jeg har brukt . Flusstråd til disse har jeg aldri prøvd. Flusstråd spruter som pokker og er nok vanskelig å få fin sveis me men til nybegynnere uten for . Byttet over polaritet ved skifte til flusstråden slik som det står anvist på .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift