Gul slimete avføring

Jeg begynte å gå på do med slimete og gul avføring, ikke rennende, men heller ikke fast. På ettermiddagen i går var jeg mange ganger på do, . Jeg har veldig mye luft i magen,de dagene det er værst har jeg også en del slim i avføringen,(noen ganger har det sett ut som skum)Har også .

Noen ganger gulping etter melkeinntak. Og du er bekymret over barnets slimete avføring. AVFØRING: Det du ser i do kan fortelle mer om din helse enn du skulle. Løs, fettete avføring som er blekhvit eller gulhvit over lengre tid kan .

Dette fant jeg hos Lommelegen Gul- avføring. Slim på avføringen merker du når du har avføring, og det kan også være synlig utenpå avføringen. Slimet kan være klart eller gulhvitt. Avføringen hos spedbarn er imidlertid annerledes enn voksen avføring. Utviklingen går i ulike faser, og barn som kun får morsmelk har gjerne lys gul eller grønn . Hos morsmelkernærte barn er gjerne avføringen de første 1-uker hyppig,.


Brystbarn får iblant løse, grønnlige og slimete avføringer når moren har spist visse . Jeg ammer ham, og har forstått at det er mye som regnes som normalt når en ammer, men så er avføringen, som er gul, også ganske slimete . I de to siste dagene har tuppa bæsjet opptil ganger dagen. Vanligvis er slimete i en babyens avføring ingenting å bekymre seg og. Mindre alvorlige årsaker til gul avføring inkluderer en naturlig reaksjon på en diett høy i . Babybæsj kommer i alle slags farger, lukter og konsistenser; hard eller slimete, brun, gul eller grønn avføring. Mener jeg har lest at de ikke skal ha gul avføring når de får mme.


Har oppdaget at det er litt slim i avføringen; noen ganger er det bare litt slim og ikke avføring. Mange foreldre blir engstelige når barnets avføring ikke er normal, når den for. Hva slags avføring har du, og hva betyr det?


Blod i avføringen er et alvorlig tegn og du bør komme deg til lege. Det er hvite klumper i avføringen, ligner litt på cottage cheese på en . Spedbarn som ammes, har ofte sennepsgul, kornet og tynn avføring. Friske barn med 2–løse, eventuelt også slimete avføringer med ufordøyde rester. Og idag toppet det seg med rennende gul avføring.


Pøbel får litt slimete, gul avføring når han har lagret opp litt og bare bajset noen få kuler . Gult slim i avføring - posted in Helse: Hello opplevede to ganger i dag at jeg fikk helt plutselig vondt i magen og måtte på do, helt uten forvarsel.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift