Trines matblogg fine rundstykker

Pai pasta pizza Poteter Prosjekt Grovbrød påske pølse reise ris Risotto rundstykker salat Saus sei sjokolade skalldyr småretter Smørbrød sommer . Jeg elsker bakst med massevis av frø, gryn og kjerner i. Det gir en god og nøtteaktig smak på baksten, samtidig som det metter godt i magen. Kokeboken fra Trines Matblogg har fast plass på kjøkkenbenken min. Disse rundstykkene falt virkelig i min smak.


OK, så er det ikke verdens sunneste siden de bare inneholder hvetemel, men jeg spiser virkelig . Da jeg var liten var det fest dersom vi fikk fine rundstykker. Disse rundstykkene er det litt sammalt hvetemel i, . Eltefrie rundstykker presenteres her på bloggen igjen, ja, fordi, de bakes om og om igjen og vi blir aldri lei. Rundstykker over natten - trines matblogg - Rugrundstykker med solsikkekjerner. Eltefritt halvgrovt brød med gresskarkjerner - TRINEs MATBLOGG.


Oppskriften er til brød (l) eller brød og 8-rundstykker. Denne oppskriften kan også brukes til fine rundstykker eller brytebrød. The post Eltefrie firekornsrundstykker appeared first on TRINEs MATBLOGG. Jeg har her valgt å lage fine, søte scones med smak av sitrus, rosiner og litt .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift