Koble vaskemaskin til vask

Går det an, og må man ha en spesiell type vaskemaskin? Trenger jeg bare å kjøpe noen deler for å koble det til? Jeg koblet til vaskemaskinen på badet, og den hadde en liknende tut, men der. Vi er i gang med oppussing av hybelbad.


Her skal vi ha vaskemaskin ved siden av en benk med vask. Synes det røret var litt lite i forhold til vaskemaskinavløpet. Lurer litt på hvordan det er med montering av oppvaskmaskin.

Rørene fra vask og vaskemaskin er nok koblet sammen i en forgrening. Når det gjelder installasjon av oppvaskmaskin er det imidlertid ingen egen. Blir det ikke omtrent det samme som å koble til en vaskemaskin?


Har lyst til å flytte vaskemaskinen opp, men er ikke lagt opp til vanlig. Er det mulig å koble den til blandebatteriet på dusjen for å få vann inn og la vannet. Gjør man ikke det, vil maskinen hoppe rundt under vasking og lage mer. Hei Jeg skal sette opp et nytt baderomsmøbel (veggoppheng med vask og kran),.


Jeg forsøker å koble min oppvaskmaskin (bordmodell) på krana, uten hell.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift