Jeg gikk en tur på stien

Jeg gikk en tur på stien er koselig sang av ukjent opphav som lærer barna å bli glad i naturen. Den er perfekt å synge mens man er ute på tur en fin vårdag, . Her finner du sangteksten til barnesangen Jeg gikk en tur på stien.

Finn flere sangtekster hos Barnesanger. Jeg gikk en tur på stien, jeg søkte skogens ro. Da hørte jeg fra lien en gjøk som gol ko-ko. Jeg gikk en tur på stien - Sangfoni.

Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro. Da hørte jeg fra lien en gauk som gol ko-ko. Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro Da hørte jeg fra lien en gjøk som sa ko-ko Ko-ko, ko-ko ko-ko korokko ko Ko-ko, ko-ko ko-ko korokko ko Jeg spurte.


Når du går i skogen og hører lyder, kanskje noen av lydene passer inn i dagens sang?

Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro,. Da hørte jeg fra lien en gjøk som sa KO KO,. Kjøp 'Jeg gikk en tur på stien, barn arbeider med materialer fra naturen' fra Norges raskeste nettbokhandel.


Vi har følgende formater tilgjengelige: Heftet . Pauseinnslag under Humorfestivalen i Hemne 2016. Under mottoet jeg gikk en tur på stien, vil vi sette søkelyset på gamle stier som er i ferd med å gro igjen. Her finner du en oversikt over Grammofons utgivleser. Jeg går ofte en tur på stien, helt alene, for å nyte skogens ro.


Det er avslappende og gir kroppen et pusterom i i en hektisk hverdag. Med dette heftet ønsker vi å inspirere store og små føtter til å gå på gamle stier, og kanskje gå opp noen nye? Så da bilen i dag måtte på verksted etter forrige ukes EU-kontroll tok jeg meg en tur i skogen. Men først fikk jeg låne et toalett…eller faktisk to.


Erkjennelsen av å ha levet lenger enn man etter all . Jeg gikk en tur på stien… Hvis hver dag er som et skritt. Hvis livet vårt dette året er en slik tur på en helt ukjent sti, så vil det være .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift