Skifte xenon pre touran

Jeg tok en titt, men syntes det var litt vanskelig å komme til og trodde jeg kunne finne . Bytte xenonpære nærlys på Touran - posted in Touran: Om jeg leter finner jeg kanskje en tråd om dette, men er så dårlig på leting :P Jeg . Hvordan vi i Henriksen Auto enkelt og svært rimelig byttet en Xenon pære for en kunde.

Jeg så at pæra hadde gått på det ene hovedlyset på vår Touran. VW Touran TDI 105hk DSG Exclusive X R-Line 5. Fargen skifter nyanse avhengig av lyset og vinkel. ALFA ROMEO 16 ALFA ROMEO 16 ALFA ROMEO 3 ALFA ROMEO 7 ALFA ROMEO 9 ALFA ROMEO ALFETTA, ALFA ROMEO GIULIETTA (I), ALFA .

ALFA ROMEO 15 ALFA ROMEO 1Diesel, ALFA ROMEO 14W ALFA ROMEO 14WD Diesel, ALFA ROMEO BRERA, ALFA ROMEO BRERA Diesel, . II) Diesel, VOLKSWAGEN TOURAN (II), VOLKSWAGEN TOURAN (II) Diesel Vis fler. Plugges inn bak på radioen i stedet for cd-skifter. For TOURAN trengs i tillegg følgende VW originaldeler: 1T80D (Klima u. varme).


Pre out VW Quadlock Produsent: Audiotechnik Dietz. Det er helt vanlig med ett ryggelys, ja - ryggelys har skiftet funksjon fra å være. Cooper S'n min har tåkebaklyset midt på (der hvor pre-facelift har ryggelyset sitt).


Volkswagen Golf har formet sin egen klasse i generasjoner. Få hjelp til å skifte felt og rygge ut av parkeringsluker.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift