Mobilen lader ikke

Har du opplevd at mobilen plutselig ikke vil lade som normalt? Du sjekker ladepluggen, men uansett hvordan du vrikker den på plass, vil ikke . Prøv å lade telefonen via en stikkontakt, og ikke med en USB-lader.

Enkelte datamaskiner vil deaktivere lading via USB-porter for å bevare energi, som kan . Finn ut hvordan du lader iOS-enheten din, og få hjelp når du har et problem. Her er hva du bør gjøre hvis din iPad eller iPhone ikke lader! Les hvordan du kan rense din mobil her!

Løsninger for Galaxy Ssom ikke lade skikkelig, og andre problemer fredag 15. Hei, min Samsung galaxy slader ikke, jeg hadde en i laderen i hele natt, når jeg la meg var den på og når jeg våkna var den på , jeg har prøvd å. Min samsung galaxy svil ikke lade som den skal. Den lader vel ca 1- i timen og om jeg bruker den samtidig så raser batteritiden nedover.


Har en Samsung Ssom ikke lader lenger. Er endel på mobilen jeg skulle beholdt. I løpet av denne perioden kan det hende skjermen forblir mørk og ikke viser et ladeikon.


Merk også at det kan ta opptil fire timer for et helt utladet batteri å lade . LADER: Ikke la telefonen ligge for lenge i laderen.

Det er en misforståelse at det er lurt å la telefonen lades helt ut før du putter den i laderen .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift