Profilerte lister skråtak

Skal legge taklist på loftet, som har skråtak. Det er umulig å få profilerte lister riktig når det er snakk om skråtak mot vegg. Man har jo måkevinge-list og flexi-lista, men er ute etter mer profilerte lister da hele huset er mer av herregårds-stil.


Noen som har noen geniale løsninger på det? Alle jeg har spurt har stort sett bare sagt nei det er jævla vanskelig du! Det skal da utmerket gå an hvis man kan sitt fag?


Jeg kan det ikke, men jeg har sett det gjort.

En kasse i hjørne av taket med skrå vinkler alle . Det jeg lurer på er om det er en egen type lister som skal brukes i overgangen. Kollegaen min som har listet profilert taklist mot skråtak. Hei, hvilke type lister vil dere anbefale når jeg skal liste mellom knevegg, endevegg og skråtak, blir tre lister som møtes i hjørnet. Men mellom oss og et barnefritt soverom står det ca meter med hulkil-lister som skal opp i skråtak med flere vinkler.


Dette er brede taklister med profil som skal stå på skrå mellom veggen og taket. Jeg bruker dem alltid når det er skråtak, for da vil ikke listene passe sammen . Lette etter video på korleis eg skulle kappe profilerte lister. Fann ikkje noke på , difor lagde eg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift