Bldning p ikm gravid

Heia, skrev tidligere et innlegg der jeg spurte ang gravidtest som var positiv, men der jeg begynte å blø litt på IKM. Til dere som har hadde blødning rundt IKM, og likevel var gravide. Når jeg i tillegg begynte å blø kl idag så tenkte jeg at nå er denne pp over. Blødninger tidlig i svangerskapetinnlegg26.


Blør fortsatt, ingen smerter, positiv test? Generelt om ufrivillig barnløshet › GenereltBufretLignende28. Jeg har ingen erfaring med blødning og graviditet selv, men jeg vet at Zianta hadde endel blødninger i starten og nå er hun mamma til en liten .

Så på onsdag kvel dagen før IKM fikk jeg litt brunlig utflod. Positiv graviditetstest, MEN har mensen (?) HJELP! Lurer på om noen kan svare meg på spørsmålet som tittelen viser. Har du opplevd en liten blødning på IKM, men likevel var du . Har ingen erfaring med dette selv altså, men har lest at det er ganske vanlig å få en liten blødning ved IKM selvom man er gravid. Jeg er gravid og hadde rundt IKM ørlitt blødning - er dette normalt?


Er det noen her inne som hadde blødninger rundt menstider, men som allikevel var gravid? Jeg begynte å blø i dag - dager etter ikm. KAN vise et positivt resultat dager før forventet mens (IKM), men.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift