Frappe oppskrift karamell

Sett glassene i kjøleskapet og kok opp en kopp kaffe, ca ts pulverkaffe. La kaffen stå til den er helt avkjølt. Ha isbiter, melk, sukker og kald kaffe i en blender.

Iskald sjokoladefrappuccino - En iskal. Tidligere har jeg lagt ut en oppskrift på Frappuccino sjokolade iskaffe. Jeg fikk spørmål om jeg også kunne legge ut en oppskrift på karamell . Men jo, jeg har fått endel spørsmål om hvordan jeg lager frappuccioen min som er med på veldig mange bilder. Iskald frappe er i skuddet for store og små.


Vi har funnet noen ulike oppskrifter som vi synes er gode. Frogo knuser is på få sekunder og du lager iskaffe, . Oppskrifter for frappuccino oppskrift karamell. Hjemmelaget frappe med karamell smak.


Så for en stund tilbake lagte jeg og Tiril en skikkelig god karamell frappe. Jeg fikk dessverre ikke blogget om det da, så jeg tenkte jeg ville . Det har blitt i overkant mange av dem på Mc.

Donalds i det siste, før det plutselig . Dere har lenge spurt etter Frappuccino oppskriften min. Endelig har jeg klart å komme ut med det.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift