Symptomer p drlig vannpumpe

Motorens vannpumpe er en av de viktigste delene i bilens kjølesystem. Det holder motoren mot overoppheting. En overopphetet motor kan bli ødelagt eller føre .

Først av alt - hvordan er en termostat når den er gåen? Er fjæra ødelagt slik at den ikke åpner i det hele tatt, eller åpner den bare sakte? Hva er konsekvensene av at bilen har blitt.


Hva er symptomer på skjært toppakning?

Subaru Legacy 19GL, gåen termostat? BMW 520IA Ehar kokt ganger på et par måneder. L 200 registerreimbytte - Teknisk og. Kaklelyd fra motor - Teknisk og trimming - Diskusjon. LRforum › Land Rover › Range Rover ForumBufretLignende7.


En kollega med peiling på bil mener at jeg skal få byttet vannpumpe,. En vannpumpe som er i ferd med å gå i stykker kan plutselig gå helt i. Ikke åpne panseret, tut og kjør 2km til det går bra eller dårlig. Termostat stuck i lukket stilling kan jo også gi lignende symptomer.

Det er nå en gang slik at det koster å ha dårlig med tid. Jeg må si jeg synes svarene her er dårlige, og skrevet av folk som ikke har. Symptomene var også at det ikke kom varmluft i kupeen når bilen var i . Du beskriver klassiske symptomer på defekt termostat.


Kan også hende at vannpumpa er dårlig. Vannpumpen på bilen din er en av de viktigste delene på bilen. En vannpumpe sirkulerer kjølevæske rundt bilens motor å holde bilen kjører kjølig.


Har du erfaring med de symptomene her? Svar: Det kan virke som om du har en defekt vannpumpe ja. Skrur du ut denne så vil jeg tro at . Teorier: 1) Her inne har jeg lest at sliten vannpumpe kan føre til at vannet. Jeg har nogelunde samme symptomer som TS, bortsett fra at bilen . Jeg regner med at det er vannpumpa som sirkulerer dårlig, noen som er.


Har aldri hatt slitt vannpumpe så kjenner liksom ikke til symptomene . Symptomene har igrunn pågått over lengre ti bruker traktoren jevnlig hele året 2-3. Alt sammen dreier seg i all hovedsak om dårlig jording i det elektriske anlegget. Viste seg at vannpumpen var gåen og lekk radiator.


Vann pumpe Problem symptomer Vannpumpen på alle kjøretøy fungerer som. Noen vingle i vann pumpe skivene mens motoren går poeng til dårlig lager.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift