Flelse av strm i kroppen

Man kan også ha en følelse av at det går elektrisk strøm gjennom bena. Har følt på dette i ca en uke nå, varierer i intensitet, men i dag står det på som værst. Jeg føler jevnt over en svak elektrisk strøm som kjennes . Jeg har i de siste ukene hatt en stadig økende følelse av å ha strøm i kroppen, overalt føtter, legger, hender, armer, hode.


Autonome nervefibre går til kroppens indre organer og bidrar til regulering av. Du kommer hjem fra en lang dag på jobb og opplever noen diffuse symptomer, som lett hevelse i kroppen eller små mengder blod i urinen. Mange går rundt med diffuse vondter og ubehag i kroppen.

En kvinne på år skriver inn til Lommelegen. I tillegg skjer det så mye rart med kroppen min som jeg ikke får noen skikkelig. En svak strømfølelse i huden på beina og armene mine har jeg . Prikking og en følelse av at noe kryper i fjeset, eller som å få snøfnugg eller.


Noen opplever også strømstøtfølelse nedover ryggen fra nakken når . Jeg kan bruke den som normalt, men det føles ubehagelig. Føler en form for dirring i hele kroppen, nesten som en svak elektrisk strøm.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift