Med kryssord

Vi hjelper deg med å løse kryssordet. BufretLignendeGodt oppslagsverk for kryssordløsere. En helt vanlig dag på jobben ved Nordfjord sjukehus.

Helt vanvittig at vi bare strikker, drikker kaffe og løser kryssor sier sykepleierne. Vi har tekniske problemer med kryssord og sudoku i dag. Inger-Lise Søvik (62) satt hjemme i Hunndalen og løste kryssord i Allers her om dagen. Men det som skulle være morsom hjernetrim ble brått .

Flott lørdags formiddag med kryssor dans til Prøysen og kaffe og kake. Vinnere: Pål Skjol 30Drammen, Geir M. Andberg, 34Lier og Rolf Martin Sedberg, 31Horten . Kopieringsoriginaler engelsk : Lettere utgave med kryssord. Eia tar vi der og så er det bilde av to personer i solstoler på en strand.


Jeg har blitt litt hekta på Allers kryssord for nybegynnere. Jeg synes det er vanskelig, til tross for at det liksom skal være for nybegynnere! Og da mener jeg ikke sånn hjelpebok, men altså en bok med kryssord i. Og hva annet kan jeg gi i tillegg som er kryssordrelatert?

Jeg liker fine innpakninger, og selv om jeg sjelden har tid til intrikat pakke-personlighetsgjøring . Jeg har i grunnen begynt med kryssord de seinere åra og synes det er fint at det blir kryssord igjen i Åndalsnes Avis, sier Astrid Torvik som er . MyHeritage er den beste bilde-forvalteren og webdelingssiden i verden. For ikke å snakke om avansert ansiktsgjennkjennelse og tagge-teknologi. Hjernetrim med kryssor sudoku og kakuro. Tante Ada, rolig helg med kryssord og brodering, naboen på middag, leilighet for salg, nedvask, mine søstre, Stavanger på skeivå, hatter.


Eller sendes mot at kjøper betaler porto. Vi tok en tur innom 1c når de jobbet med kryssor og snakket med noen av elevene. Mille og Emilie liker å holde på med kryssor sier de.


Her kan du lage din egen boksamling på nett, trille terningkast, skrive omtaler . Her kan du lese om viktigheten av ditt . Du trenger ikke papiraviser for å kose deg med kryssord denne påsken! Dagbladet, NRK og Bodø-avisene Nordlands Framtid og Nordlandsposten. Siden 19har han vært fast tilknyttet VG. Oddrun vinn av og til flaxlod Inge vann ein gang ein komfyr – takka vere at dei er hekta på kryssord. Bla milions ord og uttrykk på alle språk.


Oversettelsen av ordet kryssord mellom norsk, engelsk, spansk og svensk. Lek med kryssord og andre morsomme oppgaver. Bladet Donald Duck Kryss byr på kryssord og andre spennende oppgaver!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift