Avfring slim

Jeg har hvitt litt klumpete eller klebrig slim til avføring nesten hver dag. De tok en avføringsprøve men fant ikke blod i avføringen. Slim på avføringen merker du når du har avføring, og det kan også være synlig utenpå avføringen.

Slimet kan være klart eller gulhvitt. Jeg har lenge hatt mye slim i avføringen, i sikkert et år nå. Har aldri tenkt noe over det, regnet med at det var normalt.

Slim og spor av blod i avføringen - Graviditet. BufretLignendeendring i avføringsmønster; slim i avføringen; følelse av at tarmen ikke tømmes ordentlig ved avføring; luft i tarmen, følelse av å være oppblåst; magesmerter . Avføringen hos spedbarn er imidlertid annerledes enn voksen avføring. Jeg har siste tiden (kanskje 5mnd) hatt veldig treg mage, kommer slim og slimklumper ut endetarmen, og har veldig mye luft i magen på kveld . Smertene er nærmest kolikkaktige, men lindres når det er avgang av luft og avføring.


Sitter svulsten helt nede i endetarmen vil . Vi trykker på skylleknappen i det vi er ferdige, og tenker ikke mer på det som falt i doen, men avføringen kan fortelle mer om din helse enn du . Dette fant jeg hos Lommelegen Gul- avføring. Jeg er en ung kvinne i midten av 20-årene.

I litt over et halvt år har jeg merket mye slim og litt blod i avføringen. Jeg har aldri vært av den sorten som har hatt avføring daglig, d kan gjerne gå 1- og opp til dager i mellom. Burde jeg gå til lege eller bare vente og se? Har hatt det siden hun begynte i bhg for en uke siden. Nå til spørsmålene: Har i en og en halv uke nå, hatt slim og blod i avføringen.


Trenger jeg å ringe til legen å informere . Dette er musikk i ørenetil dem av oss som mener at . I begynnelsen opptrer det derfor bare litt blod og slim på en ellers normal avføring. Sykdommen kan imidlertid spre seg oppover mot . Symptomer: Det kan medføre en del ubehagelige symptomer som slim i avføringen, uregelmessig avføring, som gjerne varierer mellom løs . Jeg har i perioder hatt litt slim i avføringen. Som regel har det vært tre- fire ganger i løpet av en mnd.


Har oppdaget at det er litt slim i avføringen; noen ganger er det bare litt slim og ikke avføring.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift