Hvordan montere vaskemaskin

KAN DU MONTERE VASKEMASKINEN SELV: Nei, sier bransjen. Norge, er det absolutt ikke lov å montere vaskemaskin selv - om du ikke er fagkyndig. Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om . Installere vaskemaskin - posted in Hus, hage og oppussing: Nå har akkurat.


Har festet vannrøret, men er ikke helt sikker på hvordan jeg fester . Koble til oppvaskmaskin - koblingerinnlegg7. Har du gjort denne vaskemaskin-tabben?

Vanligvis er det to eller fire slike sikringer i en ny vaskemaskin, og de kan man enkelt. Syns du det blir for vanskelig å installere vaskemaskinen selv? Jeg koblet til vaskemaskinen på badet, og den hadde en liknende tut, men der var det kun en sort gummipropp jeg måtte ta av, før jeg festet . Problemer med åpning eller lukking av vaskemaskinen. Vaskemaskiner kan kobles til på to måter: Enten med en fast tilkobling.


Greier ikke å skru av transportsikringene, og forstår ikke bruksanvisningen hva jeg ellers skal gjøre. Denne vaskemaskinen er kun beregnet på å vaske. Vaskemaskinen er utstyrt med transportbolter.


Hvis du skal transportere maskinen, må du montere.

Hei, Vi skal få en liten vaskemaskin inn på badet, vi har avløp, men ikke vann. Lurer litt på hvordan det er med montering av oppvaskmaskin.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift