Biltema isopropanol

Selv kjøper jeg isopropanol på biltema. Men jeg bruker ikke ipa til wipedown lenger da det er ubrukelig i forhold til produkter . Biltemas elektronikkrengjøring inneholder, i følge boksen, bare 2-propanol (isopropanol).

Jeg har selv brukt den til å blåse rent mye rart og har . Hvor konkret kan jeg kjøpe isopropanol? Har lest at isopropyl alkohol (isopropanol, 2-propanol) skal vere veldig bra for å. Var på Biltema på Sandsli og leita etter isopropanol i går.

Ingen som hadde hørt om isopropanol der, og søk i databasen viste null svar. Har overhodet ingen formening om Isopropanol fra Biltema. Isopropanol forbinder jeg med blårens fra biltema, er det dette du tenker på?


Jeg bruker Blårens (tidl navn: Isopropanol) til rensing av. Du kan kjøpe kondensfjerner hos biltema og mekonomen e. Blå Prorens er en flyktig, fettløsende alkohol som er blandbar med vann. Isopropanol avdunstar snabbt och löser upp fett. Så og si det samme som konsentrert vindusspylervæske (stort sett ren etanol og isopropanol).


Har varit på olika mackar och biltema idag och letat, frågat men ingen hade.

Isopropanol borde gå att hitta på ett apotek (om det finns kvar). Hakar på tråden och frågar också: Är det ok att köra ren isopropanol ala Biltemas elektronikrengöring, eller måste den vara utspädd? Hej fungerar Biltemas elektronikrengöring att göra ren linsen på min. Det står att det är isopropanol helt utan tillsatser men också att den är kemiskt. Biltema har (som vanligt) den mest prisvärda produkten där IPA ingår då . Jeg har i flere år brukt spylevæske fra Biltema, og har altså slitt med.


Shells spylervæske inneholder glykol, isopropanol, etanol og bitrex. Ok, trykkluft og Isopropanol kjøpes inn på Biltema i dag.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift