Tror jeg er gravid negativ test

Det svinger mellom at jeg tror jeg er gravi til at jeg ikke tror det i det hele. Da har jeg vært til legen og testen der viste også negativ og ikke . Gravid symptomer, negativ graviditetstest.

Jeg er full av symptomer på graviditet (tror jeg). Har tatt to tester, men begge negativ. Mine symptomer er: Ømme brystvorter . Tror jeg er gravid tross hormonspiral og negative.

Negativ test:- Kan jeg være gravid likevel? Ventet dager på neste test som også var negativ. Sv: Negativ test, men gravid likevel. Har opplevd at ClearBlue ga positivt svar, mens urinprøven på legekontoret ga negativt, og da var jeg . En graviditetstest kan tas tidligst uker etter at du tror du kan ha blitt gravi.


Jeg tok flere tester og alle var negative. Den vanligste årsaken til “forsinket” mens og negativ graviditetstest, er at.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift