Jensen ambassadr 180x

Jensen Ambassadør har vært en av Jensens mest solgte senger i snart år. Jeg selger min 10-år gamle Jensen Kontinentalseng Ambassadør: 1x 2cm. Meget god dobbeltseng fra Jensen Madrasser.

Består av sokkel av tre, Ramme madrasser og dobbel madrass(1x 200). Stort og tidsriktig utvalg på madrasser og senger! Dokumentert kvalitet og trygge garantier. Hvis vi skal oppgradere, så er det for å gå 1- 180. Skulle jeg hatt Ambassadør, ville jeg hatt x-fast der også.


Du kan ha rammesenger på x inntil hverandre som kobles sammen med sammenkoblingsbeslag. Jensen Ambassadør 180x210m er en sann vinner! Kjøpte 1cm bred til 110kr, så alt i alt så anbefaler jeg den:-).


Samboeren hadde nettopp kjøpt jensen ambassadør da jeg flyttet inn. Vi har kjøpt ny nå, så jeg vil prøve å få litt for den jeg har. Ser nå at en ny koster 2499- Hva ville dere ha gitt?


Jensen Ambassadør Aqtive elevationsseng med Aloy Pocket fjedersystem 1cm, der giver perfekt støtte.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift