Yamaha 9 9 lading

Strøm fra utenbords Yamaha - posted in Båtforumet: Har en Yamaha 9. Yamaha 9sport 15-20hk hvordan få lading - posted in Båtforumet: Hei. Håper noen kan hjelpe, finner mange gamle linker osv men lyst på .

Jeg vil gjerne bruke strømuttaket fra påhengsen (Yamaha trimmet til 15hk, ca.19modell) for å lade et biltema 12V, 7Ah blybatteri som jeg . Motoren er en Yamaha Sport, og etter det jeg leser i bruksanvisningen er der ikke lader til batteri på motoren. Har en summerfun med Yamaha Sport. Noen som vet hvordan jeg kan koble batteri til motoren så den lader når jeg kjører?

Koble til batteri til Yamaha - posted in Båtforumet: Guttungen ønsker. Båtforumet: Dere for unnskyldet mitt potensielt feilaktige vokabular. Båtforumet: Jeg har i dag kjøpt en Yamaha 9. Unik teknologi for lading av batteri.


Lading på yamaha vmax jr - posted in Båt og maritimt: Heii Jeg lurer på hvordan jeg får lading på batteriet fra motoren (yamaha vmax jr 9) . Hvor mye volt produserer en båtmotor? Hjelp, Skal ha anlegg i båtinnlegg8.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift