Biltema ekstralys rele

Med relé, kabler, kabelsko, bryter og koblingsskjema. Relé 4213 Enkeltrelé, vekslende, A, 1. Relé 4230 Dobbeltrelé med sikring, lukket, A. Problem ved kobling av ekstralys på bil. Biltema, holder i massevis for deg foreløpig vil jeg tro . Skal montere ekstra fjernlys på bilen og har kjøpt kabelsett med rele.

Hei jeg kjøpte meg noen ekstralys på biltema jeg ikke har fått til og funk, så lurte jeg på. Klikker det i releet du har når du vipper opp bryteren? Spørmål angående 10metringer - Teknisk og. Noen her som har SKIKKELIG peil på volts system. Jeg har bare brukt en strømstjeler (biltemas skjøtekontakt) for å hente styrestrøm til releet.


Om jeg skjønner riktig styrer styrestrømmen når . Blinklys henger på 7modinnlegg27. Volvo 2stasjonsvogn med tusen metere forran? Forside › Andre_Forum › Annet bilrelatertBufret27. Noen som har erfaring med biltema ekstralys? Vel verdt pengene vertfall, jeg ga under 100- for et sett lykter, rele + ledninger og xenon kit.


Montering av ekstralys, Toyota Hiace - Hiaceinnlegg25. Sikringen ryker konstant på ekstralysene HJELP. Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås.


Jeg har også Hella Rallye 300 lagt opp med ett relé til hver lampe og.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mummi genser oppskrift

Mose på tak vaskepulver