Brunt belegg i do

FJERNE BELEGG I DO: Dersom du slurver med toalettvasken eller bruker feil vaskemidler, kan det danne seg et ekkelt, brunt belegg nede i . Hvordan få bort misfarging i toalettet? Brunt belegg i do - Hus og hage - Kvinneguiden Forumforum.

Grunnen til at man kan bruke cola til å fjerne både rust og belegg er. Da kan man vel bare kaste opp i do på kavelden, og la det være der til . Hvordan renser man termos med gammel grums i? Belegg i toalettet - NybaktMammaforum.

Diskusjoner › Vanskelige følelser og pinlige spørsmålBufretLignende15. Vi har altså fått et brunt belegg i toalettet, og jeg får det ikke vekk samme hvor mye jeg. Så sa mamma at de pleide å tømme ut vannet i do. Sitronsyre er en temmelig velkjent metode for å løse opp saltbelegg og. Til det hører med å fjerne de brune bæsje-stripene i bunnen av toalettet, som.


Eller helle litt bakepulver nedi, i håp om at belegget løsner slik det gjør med litt . Vi har fått et belegg i toalettskåla som vi ikke greier å få bort. Hvordan fjerne misfarge på toalett - Hus, hage og oppussing. Fritid › Hus, hage og oppussingBufret4.

Dessuten vil det kanskje vise seg at potta ikke er av porselen (som er gråhvit inni) men en slags brun keramikk, sånn at det alltid ser litt lugubert . Som dere sikkert kan forestille dere så er det ikke lekkert siden det blir et brunt belegg du kan. Heller det ned i do og lar det virke over natta. Hvordan holder du det rent og hvor ofte? Og så må jeg spørre: Jeg har en do med stygt belegg nedi vannet.


Det var der da vi flyttet inn og sitter. Er det noen som har noen gode tips til do vasken? Jeg har prøvd mye forskjellig men får ikke vekk det belegget som er der, tror det er mye . Bruk såpe for å vaske bort eventuelle rester. Med disse grepene kan du få et skinnende toalett. Eddik kan brukes på brune render eller merker fra vannet, alternativt.


Belegg i toalettskålen kan tas med sitronsyre, to poser på tilsammen 50 . Fint også til brune flekker i porselensvasker. Mot gjenstridige brune render i do, hell så mye cola du kan ofre ned i doen og . Jeg tar i mot henvendelser fra forbrukere, svarer på spørsmål om rengjøring, tøyvask og flekkfjerning. Spør meg om alt som har med Lilleborgs produkter å g. Nå trenger jeg hjelp av noen der ute. Driver med julerengjøringen i huset og så fant jeg ut en skulle ta det ene toalettet å få fjernet et stygt gult.


Kunstmarmor har et gelcoatbelegg som ikke tåler sterke rengjøringsmidler. Men den godt voksne generasjonen har en tendens til å holde på .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift