Festeblødning på ikm

På torsdag dagen før ikm kom det lyserosa etter jeg var på do. Jeg hadde en festeblødning to dager før ikm da jeg var gravi trodde det var mensen som kom, så jeg puttet inn en tampong, men da jeg skulle . DET hadde nemlig ikke jeg med på helgetur.

Dere som har hatt festeblødning- hvordan ser det ut? Festeblødning, ingen mens, brun utflo negativ test dager over. Vanlig som festeblødning eller ved IKM?


Diskusjoner › Syklusen › LivmorsekretBufretLignende21.

Hvis jeg ikke får mensen eller positiv test i helgen, da kan jo dette være en festeblødning, selv om jeg sterkt tviler. KAN vise et positivt resultat dager før forventet mens (IKM), men. Slik jeg har forstått dette, så kommer en eventuell festeblødning dager. Kan det være TR, tidlig abort eller festeblødning som noen på SG nevnte.


På IKM dagen fikk jeg en stripe med ferskt blod på papiret, men ikke . Noen spørsmål til dere som har hatt festeblødninginnlegg12. Har også lest om såkalte festeblødninger, hva er dette og hvordan arter det seg? Jeg har nemlig sett blod på papiret i dag, dager før IKM.


Jeg lurer rett og slett på hvor lenge en festeblødning varer.

Hvor lang tid tar det før man eventuellt får det etter befruktning? Jeg testet positivt på IKM, altså den dagen jeg skulle hatt mensen. Hadde ikke festeblødning, ikke spesielt med festesmerter heller.


Satster på at du hadde en festeblødning. Jeg opplevde det samme dager før IKM. Supertrøtt - sånn ekstraordinært - bare MÅTTE sove på helt snodige tider.


Festeblødning hadde jeg da jeg venta . Emne: MissPhuns vei mot IKM, Svar med sitat. Krysser fingrene for at det er en festeblødning hos oss begge. Forøvrig får mange en såkalt festeblødning. Dette skjer når egget fester seg dypere i livmorveggen ca på dag 14. Og når jeg gikk på do igjen så var det en mini brun flekk, så regner med det var festeblødning.


Tror det klaffet denne gangen fordi . Jeg håpet på at den var en litt sen festeblødning, men dagen etter. Da tror jeg at eggløsningen er ferdig, litt usikker, men antar at den var i går. En liten blødning som enkelte kvinner opplever 5-dager, kan være en festeblødning, hvis det er en grunn til at kvinnen skulle være gravid.


Jeg prøver å håpe at dette jeg har er en festeblødning siden den passer beskrivelsen. Men innerst inne er det TR som lurer tenker jeg :p Den dumme tanta .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift