Biltema feilkodeleser vag

Enkel modell av feilkodeleser med funksjoner for å lese og slette feilkoder. Avansert feilkodeleser som viser feilkodene i klartekst. Selger en Biltema Feilkodeleser (VAG utgaven) til under halve prisen som jeg betalte for den da jeg kjøpte den for noen uker siden, der fant ut at jeg hadde kjøpt . Eg har vag com som er koblet til laptop via usb,den fungerer heilt greit men er litt styr og koble opp i forhold til den fra biltema som du bare . Ujevn gange på l motor - Fabiainnlegg30. Passat 19- Airbaglampe lyser - Feilkodeleser.


Biltema felkodsläsare VAG, bortkastade pengar?

BufretLignendeOversett denne siden26. Har nylig kjøpt meg en feilkodeleser fra Biltema. Men: Den du har lenket til er ikke for VAG, Biltema har en annen for VAG: . Feilkoder VW Golf - Teknisk og trimminginnlegg1. Vag-Com og tilkobling av bilens datasystem - Bilinnlegg9.


VW Passat 19- Motortrøbbel - Bil - VG Nett Debattvgd. Forbruker › BilBufretLignendeVAG var blandt de aller første til åimplemetere eob så her burde det ikke være. Jeg kjøpte diagnoseverktøy på Biltema for 99- , virker greit, selv om den bare.


Kjøpte også en kodeleser fra Biltema, men denne finner ikke noen feilkoder,.

Har kjøpt en Super VAG K+CAN Car Vehicle Diagnostic Tool . Fungerer på alle VAG biler frem til 2012.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift