Gjemme sikringsskap

Det verste eksempelet vi har sett på et innebygget sikringsskap, var et. Og vi ser ofte eksempler på at sikringsskapet er gjemt bort, slik at de . Sikringskapet står nærme døra på den ene veggen.

Jeg kan ikke sette skap foran fordi det er plassert inntil . Er det mulig å gjøre noe med dette grå-beige blikkfanget? Et kjedelig sikringsskap midt i et for øvrig nyoppusset . Hvis du har alltid vært plaget av utseendet på grå elektrisk sikringsskapet som bare bryter helt fra resten av ditt hjem design, bli oppmuntret av det faktum at det .

Jeg vil skjule sikringsskapet i gangen min da jeg synes det er stygt. Alternativ er å kjøpe et skap hvor jeg skjærer ut en bit av bakplata som . Sikringsskapet står litt teit plassert i entreen og ødelegger for muligheter til å utnytte plassen. Derfor lurte jeg på om det er lovt å lage en . Opplever at arkitekter og byggherrer ofte vil gjemme bort sikringsskap i slike rom, noe jeg forsåvidt forstår, men for tilgjengelighetens skyld . Men at det er lett tilgjengelig betyr ikke at sikringsskapet behøver å settes på hedersplass. Det er mulig både å dekke det til og gjemme det litt . Liten snekkerjobb - trenger å bygge inn sikringsskap i gangen for å skjule det.


Sette opp kasse rundt, eventuelt lage skap med dør.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift