Silikon før og etter blogg

Jeg skrev en del om operasjonen rett etter at jeg hadde operert - som. Jeg tok silikon rett før sommerferien, så de kommende skoledagene . Da jeg skulle ta silikon var jeg veldig opptatt av at de ikke skulle bli for store, så da.

Husker jeg ikke kunne sette i en hestehale før uker etter . Det var ikke slik jeg trodde det ville være å ha silikon - Jeg har fått rippling! Idag er det mnd siden operasjonen, og det er vel på tide med en liten oppdatering her på bloggen :-) Kan nesten ikke tro at det er mnd . Både før, under og etter operasjonen.

Hva sa familien din da du tok silikon? Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek . Før og etterbilder av en brystforstørrelse (brystforstørring). Her vises bilder av pasienter som har gjennomgått en brystoperasjon med brystimplantat.


Håper noen vil være med å legge ut før og etterbilder, gjerne skrive ved hvor mye dere. Hadde lest den ene før, veldig greit med slike blogger. Lagt ut bildet her før men, dager etter operasjon. KLØR i fingrene etter å designe en ny kolleksjon.


Hadde jeg tatt masse silikon, hadde jeg flashet puppene, hadde jeg villet vist de.

Du har blitt mer åpen på bloggen i 201 er det en spesiell grunn til dette? Men e jo massevis av før og etter bilder å finna på internett. Okei, jeg har endret litt syn på silikon etter å ha sett noen av de bildene. Da Therese Charlotte Margrethe Nielsen opererte silikon i puppene, delte.


På bloggen skrev hun om smertene, tankene og følelsene etter operasjonen. God informasjon på norsk var noe hun selv savnet før operasjonen. Før inngrepet fotograferer vi kvinnens torso.


Men etterbehandling med silikonteip gjør resultatet enda bedre, sier Bjørn Tvedt som. Jeg er heldig, for de små arrene etter operasjonen, vises ikke i det hele tatt. Etter brystforstørring må man gå med støtte BH i uker dag og natt, og deretter uker på dagtid. Trening som belaster brystvevet bør man vente . Uhuuu, nå kommer de etterlengtede før og etterbildene! Det blir mye silikonsnakk på bloggen nå for tiden, men det er liksom enten det eller . Silikon var for noen år tilbake forbundet med enorme størrelser,.


Jeg tok silikon i brystene for én måned før konkurransen. Heldigvis har tiden etter operasjonen gått på skinner for deltakeren. På bloggen tar toppblogger Ulrikke Lund (24) et oppgjør med kritikken hun har fått fra mange lesere rundt silikonpuppene. Norske kvinner ønsker seg oftest silikonpupper som ser naturlig og fine ut.


De aller fleste vil få pene, naturlige bryst med normal mykhet etter en brystforstørring.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift