Feste i betong

Det finnes et utall av muligheter når du skal feste i betong, og i videoen over viser vår ekspert Per Christian Mathiesen hvilke metoder du kan . Da trenger du gjerne en plugg når noe skal festes. Små bilder kan festes på en liten stift som bankes inn veggen med.

Den kan bestå av alt fra ren betong til murstein med løs murpuss utenpå. Spikerplugg for innboring i mur og betong er en kombisak: Bor hull, bank inn. Her finner du plugger og bolter til bruk i betong, lettbetong, Leca.


Murplugg kan benyttes til lette og middels tunge fester i betong eller mur.

Hvis du vil bore i svært hard betong, trenger du noen ganger en borhammer. Vent til boret har fått skikkelig feste før du bruker kraft på maskinen. Hei, Jeg skulle feste en skinne i betongtaket for å få skyvedørene på plass. Jeg skal borre hull og sette ned noen vertikale armeringsjern i en betongstøp.


Hva bør jeg bruke for å få festet armeringen til betongen? Fester kanaler kun ved hjelp av et fingertrykk. Pluggen kan også feste tak- og veggbokser hvor det ikke er . For å feste en gjenstand til en vegg eller et tak må du bruke veggplugger slik at du. Det er for eksempel forskjellige plugger til betong, murstein, gipsblokker, . Hei, på fredag flytter jeg inn i en leilighet med betongvegger.


Siden jeg leier er det visse begrensninger på hvor mange hull jeg kan borre i . Betongskruv Multi-Monti sexkanthuvu utvändig. Overflatebehandling Delta Protect, for utendørsbruk. En ny svillskrue presser trevirket mot underlaget ved hjelp av smart design. Det skal gjøre det enklere å montere sviller og bjelker, forteller. For innskruing i normalbetong borehull og liknende kompakt underlag.


Kabelbruskrue som har 14-10mm stort skruehode, gjør den velegnet til innfesting . Jeg fant noen helt spesielle kroker i kjelleren under en opprydning til å feste på betongvegg eller murvegg så man kan henge bilder på veggen uten å måtte . Har du gipstak kan takpanel og takplater fint festes rett på gipsen, sier Ann Jeanette Myrland hos Smartpanel. Gipstaket er allerede festet i stendere, så her . Skal feste en henge-stol i taket i stua. Bor i blokkleilighet med knallhard betong i taket.


Lurte derfor på hvordan jeg skal få festet festekroken i . Varmesløyfer montert i festeskinner som festes til betong eller lettbetong, innstøpt i støpemasse. Uponor pePEX QE-rør 20xmm monteres i festeskinnens .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift