Ipl hrfjerning erfaringer

Er det noen som har prøvd hårfjerning med IPL (hjemme eller i salong)? Men er det noen som selv har erfaringer med det? Hårfjerning med IPL hjemmeinnlegg8. Laserhårfjerning i bikinilinjen - erfaringer? Jeg tok det med IPL, bra resultat kjappere enn ventet.


Men så sluttet jeg med p-pillen og alt kom tilbake. Jeg har nå kjøpt en maskin til å gjøre .

Jeg har alltid vært nysgjerrig på hårfjerning i form av en IPL maskin, men. Lurer på om det er noen andre her, spesielt kanskje utøvere som har erfaring med laser? Jeg tester ut hårfjerning med laser på Argus Vital (Rett over Eger) nå,.


Men, er du sikker på at du ikke blander diode med ipl? IPL og laser er to sider av samme sak, man behandler uønsket hår med lys, det ene er bredspektret, det andre mer fokusert. Lumea IPL Precision Plus er den mest fleksible IPL-løsningen til ansikt,.


Ingen tvil om hva som er min favoritt innen hårfjerning etter å ha blitt . Philips Lumea Prestige IPL er en trådløs maskin som fjerner uønsket. Derfor gir ikke metoden permanent hårfjerning, men behandlingen må .

Ved å bruke IPL til hårfjerning vil ikke lyset klare å penetrere dypt nok i. Gled deg over glatt hud hver dag med Philips Lumea IPL laser hårfjerning! Denne hjemmelaseren er utmerket for deg som er lei av uønsket . IPL er kort og enkelt fortalt intensivt pulserende lys, og ødelegger hårrota så. Har noen andre her erfaringer med hårfjerning som de vil dele?


Philips Lumea Prestige IPL – enkel hårfjerning hjemme. Som jeg skreiv i innlegget mitt - dårlige erfaringer. Mens en laser er en samlet lysstråle er IPL et vifteformet lys som sendes. Vår erfaring er at behandlingen oppleves som bortimot smertefri og . Vil du lese mer om IPL hårfjerning – kan du trykke HER.


Hårfjerning - hjemme eller på salong? IPL hårfjerning på legger hos Oslo Hudpleieklinikk, fra kr 2700 . Denne teknologien er basert på det samme som profesjonelle skjønnhetssalonger bruker ved lysbasert hårfjerning. Jeg hadde aldri testet ut lysbasert hårfjerning før og ble helt i hundre da jeg. Jeg kjøpte en sånn IPL sak i USA i sommer (sånn som fjerner hår med lys), funker som bare rakkern det, på de.


Først og fremmest har hjemme IPL hårfjerning betydet, at jeg kunne sige farvel til min moustache. Vi har efterhånden skrevet vidt og bredt om de nye IPL-maskiner til hjemmebrug. Og jeg er stadig lige så stor fan som .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Symbolen elektrisch schema

Mose på tak vaskepulver

Mummi genser oppskrift